2010年5月14日星期五

啟動新部落格的一天

無無聊聊, 無意中click入blogger,
把心一橫, 乘機建立新blog,
因為yahoo blog太煩人了, 太多太多spam, 太多太多廣告,真心看我寫的東西的人都跑了...想尋求新地頭很久了,
於是嘗試一下新東西, 可能有新發現...

今天還未想到什麼要寫,改天再來過吧!
但總算有個眉目!
再見了, yahoo blog, 我還是會回去看你的!
要不要把整個yahoo blog搬過來呢?

2 則留言:

  1. YEAH~~ st. john 老甜第一個留言, 新居入伙要 "聖屋" 喎, HAHA.
    等我BOOKMARK咗先, 得閒我會嚟一嚟, 滅時唔好偷懶啊~~

    回覆刪除
  2. 我寫blog仲勤力過返工, 你同我定!

    回覆刪除